Search results

Records found: 238  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0018522^"
  1. HELIOVÁ, Tatiana. Branding ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 92 s.
    book

    book

  2. ŠKRABÁKOVÁ, Katarína. Obmedzenie používania jednocentových a dvojcentových mincí a jeho výhody pre spoločnosť : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 55 s.
    book

    book

  3. SOÓS, Tomáš. Využitie paradigmy franchisingu v podnikaní na realitnom trhu : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 58 s.
    book

    book

  4. MARKUŠOVÁ, Klaudia. Hodnotenie vernostných systémov v maloobchode a ich vplyv na správanie zákazníka : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 62 s.
    book

    book

  5. PALO, Ivan. Rozdiely v Category managemente v závislosti od regiónov Slovenska : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 65 s.
    book

    book

  6. ČVIRIK, Marián et al. Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5065-9, p. 16.
    article

    article

  7. ŠUŠOLIAK, Lucián. Spoločensky zodpovedné podnikanie ako prvok konkurenčného boja : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 60 s.
    book

    book

  8. ORGONÁŠ, Jozef - KORYTINOVÁ, Kristína. Category management. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 183 s. [9,06 AH]. ISBN 978-80-225-5073-4. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    Category management

    book

  9. ORGONÁŠ, Jozef. Franchising : vybrané kapitoly. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 156 s. [12,40 AH]. ISBN 978-80-225-5053-6. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    Franchising

    book

  10. VLČÁK, Filip. Marketingový minimalizmus ako unikátna platforma riešení ovplyvňujúce nákupné správanie spotrebiteľa : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 71 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.