Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0050791^"
  1. PAULJUČOK, Marek. Nákupné centrá a faktory výberu miesta nákupu : diplomová práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2015. 76 s.
    book

    book

  2. DRÁBIK, Peter - PAULJUČOK, Marek. Marketingový mix ŠK Slovan Bratislava. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 53-58 CD-ROM.
    article

    article

  3. PAULJUČOK, Marek. Marketingový mix ŠK Slovan Bratislava : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2013. 61 s.
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.