Search results

Records found: 54  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0049589^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KORČOKOVÁ, Marína - OŽVOLDOVÁ, Katarína. Interný a personálny marketing. Recenzovali: Viera Čihovská, Marta Pavliková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 221 s. [13,30 AH]. ISBN 978-80-225-4977-6. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    Interný a personálny marketing

    book

  2. KARAFFA, Peter. Marketingový mix vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2020. 81 s.
    book

    book

  3. CALMIC, Cristian. Sociálne kategórie, vzťahy a nástroje v marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2020. 57 s.
    book

    book

  4. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,287 AH]. ISBN 978-80-225-4713-0.
    electonic book

    electonic book

  5. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,29 AH]. ISBN 978-80-225-4712-3. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    book

    book

  6. LUŽBEŤÁK, Šimon. Motivácia a hodnotenie zamestnancov vo vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2018. 82 s.
    book

    book

  7. PUKITOVÁ, Simona. Komparácia privátnych značiek vo vybraných maloobchodných spoločnostiach : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2018. 73 s.
    book

    book

  8. BUŽIKOVÁ, Soňa. Vzdelávanie zamestnancov vo vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2018. 64 s.
    book

    book

  9. DOBROVODSKÁ, Viktória. Sortimentná politika vo vybranej maloobchodnej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2018. 71 s.
    book

    book

  10. PAVLIKOVÁ, Marta - ZENDULKA, Lukáš. Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 83-97. VEGA 1/0066/18.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.