Search results
- KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010. ISSN 0323-262X, 2010, roč. 39, č. 2, s. 296-297. Recenzia na: Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu / Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2562-6.
- PÁSZTOROVÁ, Jana. [Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 158-160. Recenzia na: Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu / Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2562-6.
- ŠKORVAGOVÁ, Simona - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 311 s. VEGA 1/4562/07. ISBN 978-80-225-2562-6. 1/4562/07, VEGA, Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 4]