Search results

Records found: 27  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0046570^"
  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília - PETRÍKOVÁ, Hana. Determinants of Increasing the Foreign Direct Investment Inflow into the Republic of Serbia. In Scientific Council of the Information Systems Management University. Transformation Processes the Development of Economic Systems in Conditions of Globalization: Scientific Bases, Mechanisms, Prospects : Collective Monograph. - Riga : ISMA University, 2018. ISBN 978-9984-891-05-7. ISSN 1492-8965, pp. 144-162 [1,17 AH]. VEGA 1/0897/17, VEGA 1/0420/19.
    article

    article

  2. KĽÚČIKOVÁ, Adela. Kultúrne odlišnosti ako determinant adaptácie jednotlivých politík medzinárodného marketingového mixu : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2017. 72 s.
    book

    book

  3. PODZÁMSKY, Lukáš. Vybrané aspekty podnikateľského prostredia Srbskej republiky v kontexte podpory expanzie slovenských malých a stredných podnikov na tento trh : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2017. 46 s.
    book

    book

  4. LACKO, Martin. Medzinárodná marketingová stratégia pri expanzii na vybraný trh regiónu západného Balkánu (s aplikáciou na slovenský podnikateľský subjekt) : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2017. 68 s.
    book

    book

  5. PETRÍKOVÁ, Hana. Efektívne medzinárodné marketingové stratégie firiem v procese ich penetrácie na nové teritóriá : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2017. 197 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. HODOSYOVÁ, Marcela. Návrh efektívneho medzinárodného marketingového mixu vybranej potravinárskej firmy na japonskom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2017. 64 s.
    book

    book

  7. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠKODOVÁ, Lenka - PETRÍKOVÁ, Hana. Selected Models of Excellence from the Aspect of Increasing the Competitiveness of Firms. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2017. ISSN 1337-9313, 2017, roč. 9, č. 1, s. 58-71. VEGA 1/0897/17.
    article

    article

  8. ZORKÓCIOVÁ, Otília - PETRÍKOVÁ, Hana - ŠKODOVÁ, Lenka. Evaluation of Selected Aspects of the Business Environment of the Republic of Macedonia and Foreign Trade Relations with the Slovak Republic. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 37, s. 98-110. VEGA 1/0546/17.
    article

    article

  9. MONDOK, Martin. Uplatňovanie medzinárodnej distribučnej politiky (s aplikáciou na vybranú firmu) : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2016. 59 s.
    book

    book

  10. MILOTA, Tomáš. Efektívnosť voľby metódy vstupu firmy na vybraný zahraničný trh : bakalárska práca. Školiteľ: Hana Petríková. Bratislava, 2016. 60 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.