Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0006030^"
  1. RÁŽOVÁ, M. Pokladničné pásky ako marketingový nástroj. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, November 1997, č. 11, s. 11.
    article

    article

  2. RÁŽOVÁ, M. Tretí sektor je súčasťou trhu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, November 1997, č. 11, s. 6-7.
    article

    article

  3. MAZÁG, M. - RÁŽOVÁ, M. Kancelárska technika. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 63-65.
    article

    article

  4. MAZÁG, M. - RÁŽOVÁ, M. - URBANOVSKÁ, Andrea. Farmácia, zdravotníctvo a reklama. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Október 1996, č. 10, s. 54-57.
    article

    article

  5. RÁŽOVÁ, M. Ako zvýšiť obrat v predajni? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1996. ISSN 1335-2008, 1996, č. 12, s. 39-40.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.