Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0050301^"
  1. RAŠI, Šimon. Kooperačný strategický marketing cieľového miesta ako prostriedok na zvyšovanie konkurencieschopnosti na trhu. In Národohospodářský obzor. - Brno : Ekonomicko-správní fakulta MU, 2002. ISSN 1213-2446, 2002, č. 1, s. 54-59.
    article

    article

  2. RAŠI, Šimon. Možnosti uplatňovania alternatívnych stratégií financovania pracovného kapitálu v malých a stredných podnikoch. In Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 1335-7069, 2000, roč. 1, č. 2, s. 114-121.
    article

    article

  3. GÚČIK, Marián - RAŠI, Šimon. Cestovný ruch a doprava - trendy a východiská skúmania. In Horizonty dopravy : štvrťročník pre dopravu. - Žilina : Výskumný ústav dopravný, 1999. ISSN 1210-0978, 1999, roč. 7, č. 3, s. 37-40.
    article

    article

  4. RAŠI, Šimon. Čo je to finančný plán podniku cestovného ruchu? In Finančný poradca podnikateľa. ISSN 1335-3861, 1998, č. 11-12, s. 143-147.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.