Search results

Records found: 797  
Your query: Title = "Reklama"
  1. TRIZULIAK, Tibor. Nekalá súťaž - klamlivá reklama. In Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2024. ISSN 1337-060X, 2024, roč. 19, č. 2, s. 52-56.
    article

    article

  2. VIZINOVÁ, Klaudia. Porovnávacia reklama a nekalá súťaž : diplomová práca. Školiteľ: Hana Magurová. Bratislava, 2023. 68 s.
    book

    book

  3. VYSEKALOVÁ, Jitka. Češi a reklama 2022. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 1, s. 6-11.
    article

    article

  4. VETERNÍKOVÁ, Mária. Ochrana spotrebiteľa a reklama. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081, 2022, roč. 15, č. 1, s. 126-134 online.
    article

    article

  5. UHLIAR, Miroslav. Porovnanie kategorizácie predikčnými modelmi a legislatívnej kategorizácie u podnikov kreatívneho odvetvia na Slovensku – aplikácia na odvetvie reklama a prieskum trhu a verejnej mienky. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 86-96 online. VEGA 1/0340/19.
    article

    article

  6. VYSEKALOVÁ, Jitka. Češi a reklama 2021. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622, 2021, roč. 31, č. 1, s. 6-10.
    article

    article

  7. VAŠKOVÁ, Naďa. Reklama a odpočítanie DPH. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2021. ISSN 1335-1583, 2021, roč. 26, č. 4, s. 221-225.
    article

    article

  8. CHUNG, Yessica C.Y. - CHANG, Hung-Hao - KITAMURA, Yukinobu. Digital and Traditional Media Advertising and Business Performance of Agribusiness Firms – Empirical Evidence in Japan. In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2021. ISSN 1805-9295, 2021, vol. 67, no. 2, s. 51-59.
    article

    article

  9. FUNDÁKOVÁ, Diana. Reklama ako komunikačný nástroj v digitálnej dobe : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Bednár. Bratislava, 2021. 79 s.
    book

    book

  10. MAJDÚCHOVÁ, Helena. Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 23-40 online. VEGA 1/0340/19.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.