Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0024157^"
  1. TKÁČOVÁ, Daniela. Trilógia štúdií. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2011. ISSN 1335-0900, Apríl 2011, roč. 19, č. 4, s. 28-29. Recenzia na: Kreativita, invencia, inovácia = Creativity, invention, innovation : incentives for growth, prosperity and sustainability of the Slovak Republic : stimulátory rastu, prosperity a trvalej udržateľnosti SR / Koloman Ivanička a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2761-3.
    article

    article

  2. SILVAN, Juraj. From innovation to social justice : On the completion of the trilogy of the post-crisis development. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010. ISSN 0323-262X, 2010, roč. 39, č. 4, s. 580-582. Recenzia na: Kreativita, invencia, inovácia = Creativity, invention, innovation : incentives for growth, prosperity and sustainability of the Slovak Republic : stimulátory rastu, prosperity a trvalej udržateľnosti SR / Koloman Ivanička a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2761-3.
    article

    article

  3. FILO, Peter. Recenzia publikácie: Marketing kultúry. In euroRegióny : magazín pre rozvoj regiónov. - Bratislava : ERA OZ, 2007. ISSN 1336-605X, 2007, roč. 5, č. 2, s. 16. Recenzia na: Základy marketingu v umení a kultúre / Mária Tajtáková. - Nesluša : Progressus Slovakia, 2007. - ISBN 978-80-969642-4-6.
    article

    article

  4. TAJTÁKOVÁ, Mária. Základy marketingu v umení a kultúre. Nesluša : Progressus Slovakia, 2007. 120 s. ISBN 978-80-969642-4-6.
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.