Search results

Records found: 38  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth k0002802^"
  1. Inovácie marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 21. apríla 2008, Bratislava. Zborník zostavili: Miroslav Mariaš, Andrej Miklošík. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 78 s. VEGA 1/0557/08. ISBN 978-80-225-2599-2. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  2. 2007 ,č. 1-4. Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. 4x ročne. ISSN 1336-1864 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  3. 2006 ,č. 1-4. Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. 4x ročne. ISSN 1336-1864 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  4. LITOMERICKÝ, Juraj. Nové trendy vo vývoji kultúry na Slovensku z hľadiska estetického a hodnotového. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 67-70.
    article

    article

  5. VESELOVSKÁ, Stanislava. Plánovanie a implementácia CRM. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 107-112.
    article

    article

  6. BUHA, Anita - FILIPOVIČ, Sanela. Výber outsourcingu na riadenie bankových finančných tokov - AHP metóda. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 18-23.
    article

    article

  7. PAVLÍK, Adrián. Malé a stredné podnikanie - aspekty úspechu. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 98-103.
    article

    article

  8. BAŽÓ, Ladislav. Hlavné výzvy pre vzdelávanie v etape budovania poznatkovej ekonomiky v Slovenskej republike. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 9-12.
    article

    article

  9. BALHAR, Vítězslav, Jr. Marketingové stratégie slovenských firiem v podmienkach Európskej únie. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 5-8.
    article

    article

  10. HASPROVÁ, Mária. Konkurencieschopnosť podnikateľského prostredia Slovenskej republiky. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 34-37.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.