Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0006697^"
  1. VIDO, D. - MANCELOVÁ, J. - SOBOŇOVÁ, T. Lukratívne zákazky sú výsledkom investícií do marketingu, tvrdia majitelia Mobilieru Piešťany. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 18. septembra 1996, roč. 6, č. 38, s. 7A.
    article

    article

  2. SOBOŇOVÁ, T. - KNOTEKOVÁ, Z. Obchodníci hodnotia registračné pokladnice kladne, znamienkom mínus však klasifikujú mechanizmus ich zavádzania. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 1996, roč. 6, č. 4, s. 8A-9A.
    article

    article

  3. SOBOŇOVÁ, T. Reklamu na aute možno považovať za pohyblivý billboard. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 1996, roč. 6, č. 3, s. 13A.
    article

    article

  4. JANKŮ, Jaroslav - SOBOŇOVÁ, T. - ONDÁŠ, M. Veľkoobchod sa stavia na nohy na nových princípoch. In Trend, 1995, roč. 5, č. 50, s. 4A-5A.
    article

    article

  5. LAJČIAKOVÁ, D. - SOBOŇOVÁ, T. - BEER, Gabriel. Sklársky priemysel ohrozuje predprivatizačný útlm. In Trend, 1994, roč. 4, č. 49, s. 1.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.