Search results

Records found: 11  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0051081^"
  1. PASTORÁKOVÁ, Erika. Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. In Finančné trhy : odborný mesačník pre teóriu a prax. - Bratislava : Derivát. ISSN 1336-5711, Marec 2007, č. 3. Recenzia na: Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. - ISBN 978-80-225-2271-7. Available on Internet: <http://www.derivat.sk/files/2007%20jan-jun/HotMar2007RecenziaPastorakova.doc>
    article

    article

  2. HASPROVÁ, Mária. [Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 39. Recenzia na: Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. - ISBN 978-80-225-2271-7.
    article

    article

  3. TAJTÁKOVÁ, Mária et al. Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 277 s. 2316051. ISBN 978-80-225-2271-7. [Copy count : 10, currently available 7, at library only 3]
    book

    book

  4. MICHALOVÁ, Valéria et al. Obchodné služby, ich úloha a prínos do ekonomiky Slovenska a jej konkurencieschopnosti v etape integrácie do európskeho trhu : vedecká monografia - VEGA č. 1/0503/03 MŠ SR. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 176 s. VEGA 1/0503/03. ISBN 80-225-2117-5. [Copy count : 5, currently available 3, at library only 2]
    book

    book

  5. MICHALOVÁ, Valéria - SZÁRAZOVÁ, Beata. Business services on EU market, competitiveness strategies and specifics of marketing. In Euromarketing : strategie przedsiębiorstw na rynku europejskim. - Kraków : Akademia ekonomiczna, 2005. ISBN 83-911355-1-9, s. 122-128.
    article

    article

  6. SZÁRAZOVÁ, Beata. Malé a stredné podniky v procese globalizácie. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 534-537.
    article

    article

  7. SZÁRAZOVÁ, Beata. Malé a stredné podniky cestovného ruchu v procese globalizácie. In Cestovný ruch v procese európskej integrácie a globalizácie : zborník prednášok z IX. medzinárodnej konferencie o cestovnom ruch. - Banská Bystrica : Dom techniky ZSVTS, 2004. ISBN 80-230-0170-1, s. 163-165.
    article

    article

  8. STRÁŽOVSKÁ, Helena et al. Malé a stredné podnikanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 234 s. ISBN 80-225-1788-7. [Copy count : 11, currently available 10, at library only 1]
    book

    book

  9. SZÁRAZOVÁ, Beata. Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov v cestovnom ruchu zavádzaním prvkov novej ekonómie. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 191-192.
    article

    article

  10. SZÁRAZOVÁ, Beata. Predpoklady rozvoja malých a stredných podnikov na Slovensku s ohľadom na vstup do Európskej únie : dizertačná práca. Škol. Helena Strážovská. Bratislava, 2003. 167 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.