Search results
- VALLO, Andrej. InfoSysTV - analytický nástroj. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, august 2004, roč. 11, č. 8, s. 40.
- VALLO, Andrej. Ako vlastne fungujú peoplemetre ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, jún 2004, roč. 11, č. 6, s. 48.
- VALLO, Andrej. Ako sa tvorí peoplemetrový panel ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, máj 2004, roč. 11, č. 5, s. 47.
- ŠIMEK, Ivo - VALLO, Andrej. Zavádzací prieskum. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, apríl 2004, roč. 11, č. 4, s. 51.