Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0074439^"
  1. VOPÁLENSKÝ, Ján et al. Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2006. KEGA 3/2188/04. ISBN 978-80-89220-59-2.
    book

    book

  2. VOPÁLENSKÝ, Ján. Je sponzoring iba pre silných a bohatých? In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 1, s. 16-17 [slov. časť].
    article

    article

  3. VOPÁLENSKÝ, Ján. Kinoreklama. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 5, s. 18-19 [slov. časť].
    article

    article

  4. VOPÁLENSKÝ, Ján. Web reklama - moderný komunikačný nástroj marketéra. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 6, s. 8-9 [slov. časť].
    article

    article

  5. VOPÁLENSKÝ, Ján. Patrí 3 tisícročie marketingovej komunikácii? In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 7, s. 4-5 [slov. časť].
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.