Search results
- TRŠŤANSKÁ, Alena - WÜRFL, Benjamín. Prieskum uplatňovania marketingových stratégií zameraných na zákazníka v podnikoch služieb. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR. Vedecká konferencia. Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2364-6, s. 249-252.
- WÜRFL, Benjamín. Analýza uplatňovania marketingových stratégií zameraných na zákazníka vo vybraných podnikoch služieb na Slovensku : dizertačná práca. Škol. Alena Tršťanská. Bratislava, 2007. 167 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- WÜRFL, Benjamín. Potreba budovania lojality v podnikoch spotrebiteľských služieb. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2006. ISSN 1336-3301, 2006, roč. 3, č. 3, s. 51-59.
- WÜRFL, Benjamín. Stratégia kastumizácie ako nový prístup podniku k zákazníkom. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. Vedecká konferencia. Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X, s. 158-160.
- WÜRFL, Benjamín. Stratégia riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch poskytujúcich služby (customer relationship management - CRM). In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2005. ISSN 1336-3301, 2005, roč. 2, č. 2, s. 75-88.