Search results

Records found: 3  
Your query: Title = "Základy marketingu v umení a kultúre"
  1. TAJTÁKOVÁ, Mária. Základy marketingu v umení a kultúre. In Proman: projektový manažér : príloha časopisu EuroRegióny. - Bratislava : ERA OZ, 2007, 2007, roč. 2, č. 1, s. 10-11.
    article

    article

  2. TAJTÁKOVÁ, Mária. Základy marketingu v umení a kultúre. Nesluša : Progressus Slovakia, 2007. 120 s. ISBN 978-80-969642-4-6.
    book

    book

  3. FILO, Peter. Recenzia publikácie: Marketing kultúry. In euroRegióny : magazín pre rozvoj regiónov. - Bratislava : ERA OZ, 2007. ISSN 1336-605X, 2007, roč. 5, č. 2, s. 16. Recenzia na: Základy marketingu v umení a kultúre / Mária Tajtáková. - Nesluša : Progressus Slovakia, 2007. - ISBN 978-80-969642-4-6.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.