Search results
- ZÁMEČNÍK, Peter - HUDEC, Martin. Why Is Sustainable Development Important? - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA @ EUBA 2018. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA @ EUBA 2018 : Capacity and Resources for Sustainable Development: The Role of Economics, Business, Management and Related Disciplines. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2018. ISBN 978-80-225-4571-6, pp. 498-504 online.
- SZITÁS, Ľuboš. Marketingový mix maloobchodnej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2016. 69 s.
- ZACHOVÁ, Dominika. Marketingový mix spoločnosti využívajúcej viackanálovú distribúciu : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2016. 58 s.
- ZÁMEČNÍK, Peter. Logistika a logistické riešenia v distribučných procesoch : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2016. 183 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- ZÁMEČNÍK, Peter - SUČANSKÝ, Peter. Tvorba marketingovo efektívnej internetovej stránky pre malé a stredné podniky. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 162-175 CD-ROM.
- DRÁBIK, Peter - ZÁMEČNÍK, Peter. Key aspects of logistics for online store and multi-channel distribution. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the changing business environment. International joint conference. Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings of 16th international joint conference : may 27, 2016, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Prague : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2016. ISBN 978-80-245-2145-9. ISSN 2453-6113, p. 97-111. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
- VALACHOVÁ, Jana. Marketing privátnej značky a jeho špecifiká : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2015. 62 s.
- TRENČAN, Milan. Online marketing a jeho význam pre úspech firmy v prostredí internetu : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2015. 53 s.
- ACHBERGER, Henrich. Efektívny komunikačný mix ako nástroj zvýšenia konkurencieschopnosti firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2015. 59 s.
- ZÁMEČNÍK, Peter. The prospects and challenges in multichannel distribution. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 360-371. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.