Search results

Records found: 18  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0038808^"
  1. ZÁMEČNÍK, Peter - HUDEC, Martin. Why Is Sustainable Development Important? - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA @ EUBA 2018. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA @ EUBA 2018 : Capacity and Resources for Sustainable Development: The Role of Economics, Business, Management and Related Disciplines. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2018. ISBN 978-80-225-4571-6, pp. 498-504 online.
    article

    article

  2. SZITÁS, Ľuboš. Marketingový mix maloobchodnej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2016. 69 s.
    book

    book

  3. ZACHOVÁ, Dominika. Marketingový mix spoločnosti využívajúcej viackanálovú distribúciu : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2016. 58 s.
    book

    book

  4. ZÁMEČNÍK, Peter. Logistika a logistické riešenia v distribučných procesoch : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2016. 183 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. ZÁMEČNÍK, Peter - SUČANSKÝ, Peter. Tvorba marketingovo efektívnej internetovej stránky pre malé a stredné podniky. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 162-175 CD-ROM.
    article

    article

  6. DRÁBIK, Peter - ZÁMEČNÍK, Peter. Key aspects of logistics for online store and multi-channel distribution. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the changing business environment. International joint conference. Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings of 16th international joint conference : may 27, 2016, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Prague : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2016. ISBN 978-80-245-2145-9. ISSN 2453-6113, p. 97-111. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    article

    article

  7. VALACHOVÁ, Jana. Marketing privátnej značky a jeho špecifiká : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2015. 62 s.
    book

    book

  8. TRENČAN, Milan. Online marketing a jeho význam pre úspech firmy v prostredí internetu : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2015. 53 s.
    book

    book

  9. ACHBERGER, Henrich. Efektívny komunikačný mix ako nástroj zvýšenia konkurencieschopnosti firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Zámečník. Bratislava, 2015. 59 s.
    book

    book

  10. ZÁMEČNÍK, Peter. The prospects and challenges in multichannel distribution. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 360-371. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.