Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth p0074529^"
  1. PASTORÁKOVÁ, Erika. Solventnosť poisťovní. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2007. 102 s. ISBN 978-80-969567-2-2. [Copy count : 3, currently available 1, at library only 2]
    book

    book

  2. MAJTÁNOVÁ, Anna - ZAREMBOVÁ, Pavla. Marketingový prístup k produktom životného poistenia. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732, jún 2004, roč. 3, č. 2, s. 50-56.
    article

    article

  3. MAJTÁNOVÁ, Anna - ZAREMBOVÁ, Pavla. Problematika analýzy zákazníkov v životnej poisťovni. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2004. ISSN 0323-262X, 2004, roč. 33, č. 2, s. 196-202.
    article

    article

  4. ZAREMBOVÁ, Pavla. Súčasnosť a perspektívy segmentácie slovenského poistného trhu : autoreferát dizertačnej práce. Škol. Anna Majtánová. Bratislava, 2003. 30 s. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  5. ZAREMBOVÁ, Pavla. Možnosti úspešného marketingu. In Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2003. ISSN 1335-1044, 2003, roč. 9, č. 3, s. 14-15.
    article

    article

  6. ZAREMBOVÁ, Pavla. Význam výskumu trhu pre proces segmentácie. In Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2003. ISSN 1335-1044, 2003, roč. 9, č. 4, s. 12, 18.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.