Search results

Records found: 17  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0015168^"
  1. LITOMERICKÝ, Juraj. Nové trendy vo vývoji kultúry na Slovensku z hľadiska estetického a hodnotového. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 67-70.
    article

    article

  2. BUHA, Anita - FILIPOVIČ, Sanela. Výber outsourcingu na riadenie bankových finančných tokov - AHP metóda. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 18-23.
    article

    article

  3. BALHAR, Vítězslav, Jr. Marketingové stratégie slovenských firiem v podmienkach Európskej únie. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 5-8.
    article

    article

  4. VOJTEKOVÁ, Viera. Rozhodovanie a kontrola - dôležité prvky v procese manažmentu zdravotníckeho zariadenia. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 113-119.
    article

    article

  5. VESELOVSKÁ, Stanislava. Plánovanie a implementácia CRM. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 107-112.
    article

    article

  6. BAŽÓ, Ladislav. Hlavné výzvy pre vzdelávanie v etape budovania poznatkovej ekonomiky v Slovenskej republike. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 9-12.
    article

    article

  7. KARASOVÁ, Katarína. Zavedenie eura v SR a jeho dopad na ceny. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 43-48.
    article

    article

  8. LOYDLOVÁ, Miroslava. Internet a www sídlo ako nástroje budovania imidžu firiem a podnikov. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 71-74. IG č. 2316051/04.
    article

    article

  9. MIKLOŠÍK, Andrej. Nová forma spamu pri realizácii PPC kampane. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 89-92. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    article

    article

  10. MATULČÍKOVÁ, Marta. Úloha a význam marketingu pri poskytovaní ďalšieho vzdelávania. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 79-83.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.