Search results

Records found: 34  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0002957 xcla^"
  1. GOGOVÁ, Veronika. Category manažment. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137, 2017, roč. 13, č. 4, s. 36-43.
    article

    article

  2. POLIAČIKOVÁ, Eva. Category management ako účinný nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2016. ISSN 1338-6581, 2016, roč. 5, č. 1, s. 121-129.
    article

    article

  3. KLEČKA, Jiří. Private label brands of selected manufactures belong to dairy food industry in the Czech Republic. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4245-6, s. 451-457 CD-ROM.
    article

    article

  4. VALÁŠKOVÁ, Katarína. Analýza podnikových aktivít vybraných obchodných zariadení z pohľadu spotrebiteľskej politiky. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2014. ISSN 1337-0839, 2014, roč. 8, č. 2, s. 7-19.
    article

    article

  5. RAŠEVOVÁ, Kristína. Keď sa predajňa prispôsobuje zákazníkom a nie naopak. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549, máj/jún 2013, roč. 3, č. 11, s. 12-13.
    article

    article

  6. WROBLOWSKÁ, Zuzana. Lidský faktor v brand managementu. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944, 2012, roč. 7, č. 1, s. 25-39.
    article

    article

  7. PAVLÍK, Ladislav. Polovica úspechu vášho marketingu závisí od konkurencie. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 12, s. 40-41.
    article

    article

  8. TOMAN, Miloš. Sezónny marketing. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 12, s. 32-34.
    article

    article

  9. NÍZKA, Helena. "Challenges of Europe"ako faktory ovplyvňujúce nákupné správanie občanov SR. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878, s. [1-5].
    article

    article

  10. DVOŘÁČEK, Jan. Filozofia "Dizajn pre všetkých" a jej využitie v oblasti tvorby a výroby nábytku pre hendikepovaných. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 101-105.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.