Search results

Records found: 31  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0006932 xpca^"
  1. BACULÁKOVÁ, Kristína. Čeboly ako fenomén kórejskej ekonomiky. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2020. Medzinárodná vedecká konferencia konaná online. Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2020. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4728-4. ISSN 2585-9404, s. 22-28 online.
    article

    article

  2. LAJČIAK, Milan. South Korea and its business culture. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2017 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4404-7, s. 252-264 online.
    article

    article

  3. MICHÁLKOVÁ, Anna. Kulturdimensionen und ihr Einfluss auf die Widersprüche in Netzwerken. In Managing the Gaps of Intercultural Communication. MAGIC: Managing the Gaps of Intercultural Communication : Interkulturelle Projekte zum Erfolg führen. - Graz : Leykam Buchverlagsgesellschaft, 2016. ISBN 978-3-7011-0354-6, s. 57-74.
    article

    article

  4. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing. Recenzenti: Nora Farkašová, Daniel Krajčík. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 309 s. [20,34 AH]. ISBN 978-80-225-4332-3. [Copy count : 12, currently available 4, at library only 4]
    book

    book

  5. ĎURANOVÁ, Lucia - TÁNCZOSOVÁ, Jana. Kultúrne špecifiká a podnikateľská etiketa v Izraeli a Turecku. In Workshop KMO. Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4015-5, s. 40-58 CD-ROM. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article

  6. STRELKOVÁ, Katarína. Formirovanije sistemy predprinimateľskoj kuľtury u studentov ekonomičeskogo profilja, izučajuščich russkij jazyk. In Sovremennyj russkij jazyk: funkcionirovanie i problemy prepodavanija. Meždunarodnaja naučno-praktičeskaja konferencija. Vestnik : doklady i soobščenija, prozvučavšije v chode XIX Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Budapešt, 28-29 marta 2014 goda. - Budapešt : RKC, 2014. ISSN 147-8060, s. 158-162.
    article

    article

  7. BLŠTÁKOVÁ, Jana - JONIAKOVÁ, Zuzana. Are Slovak organizations prepared for managing new generation of employees? In Via futuri 2014 international conference on sustainability, competitiveness urban and regional development. Via futuri 2014 international conference on sustainability, competitiveness urban and regional development : On the crossroads of theory and empirical research : zborník z konferencie, v Pécs, dňa 27.-28.11.2014. - Pécs : University of Pécs, Faculty of Business and Economics, 2014. ISBN 978-963-642-706-1, pp. 172-182.
    article

    article

  8. ZÁLEŽÁKOVÁ, Eliška. Otázky podnikateľského modelu. In HR v praxi. Riadenie ľudských zdrojov v praxi. - Bratislava : Verlag Dashöfer, 2013. ISSN 1338-564X, 11.9.2013, [s. 1-2], [2,11 NS] online.
    article

    article

  9. MAJTÁN, Štefan. Úvod. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3, s. 13.
    article

    article

  10. OLEXOVÁ, Cecília. [Základy spoločenského správania]. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137, 2013, roč. 9, č. 1-2, s. 57-58 online. Recenzia na: Základy spoločenského správania manažéra / Aneta Bobenič Hintošová, Lucia Demjanová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-3002-6.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.