Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0010221 xcla^"
  1. ČIHOVSKÝ, Martin. Reklama a reklamné štýly v európskom marketingu. In Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9, s. 13-21.
    article

    article

  2. ČIHOVSKÝ, Martin. Model marketingových stratégií pre európsky trh. In Manažment hodnoty podniku v podmienkach EÚ : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 1. a 2. októbra 2009 v Bratislave. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva, 2009. ISBN 978-80-969320-9-2, s. 46-54.
    article

    article

  3. ČIHOVSKÝ, Martin. Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 59-71.
    article

    article

  4. ČIHOVSKÝ, Martin. Nové trendy v marketingu pomáhajú zvyšovať konkurencieschopnosť podniku na trhu. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2008. ISSN 1337-4990, 2008, roč. 2, č. 2, s. 50-57.
    article

    article

  5. ČIHOVSKÝ, Martin. Interný marketing - neoddeliteľná súčasť externého marketingu. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2007. ISSN 1337-4990, 2007, roč. 1, č. 1, s. 5-12.
    article

    article

  6. ČIHOVSKÝ, Martin. Efektívne budovanie interných public relations v organizácii. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, december 2006, roč. 5, č. 4, s. 27-37.
    article

    article

  7. ČIHOVSKÝ, Martin. Interný marketing - efektívny nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy na trhu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 43-46.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.