Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0013512 xcla^"
  1. BAČO, Tomáš. Základy a aplikácie kvantitatívneho marketingu. In Kvantitatívne prístupy k modelovaniu rozhodovania ekonomických subjektov v podmienkach neurčitosti a rizika : (recenzovaný zborník z vedeckého workshopu). - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-225-2665-4, s. 1-8. VEGA 1/4604/07.
    article

    article

  2. BAČO, Tomáš. Optimalizácia financovania marketingových činností v neziskových organizáciách. In National and regional economics VII : international conference proceedings. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-553-0084-9, s. 26-37.
    article

    article

  3. VASILOVÁ, Michaela - BAČO, Tomáš. Informácie a ich vplyv v rozhodovacom procese marketingových pracovníkov. In Zborník vedeckých statí doktorandov : ekonomické vedné disciplíny v znalostnej spoločnosti. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2618-0, s. 151-162.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.