Search results
- VESELÁ, Ivana. Vybrané aspekty "word of mouth" komunikácie v podmienkach neziskovej organizácie. In Mezinárodní Baťova doktorandská konference : 3. ročník mezinárodní Baťovy doktorandské konference. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-529-9.
- VESELÁ, Ivana. Neziskový sektor-výsledky prieskumu. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 558-563.
- VESELÁ, Ivana. Vybrané špecifiká reklamných stratégií. In Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8, s. 357-363.
- VESELÁ, Ivana. Fundraising - neoddeliteľná súčasť marketingovej koncepcie aplikovanej v neziskovej organizácii. In Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08, s. 638-643.
- VESELÁ, Ivana. Vybrané špecifiká marketingovej koncepcie v neziskovom sektore. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 442-447.