Search results
- BANGHOVÁ, Nora. Význam dodržiavania podnikateľskej etiky v marketingových aktivitách transnacionálnych korporácií. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2007 : poznatková ekonomika ako nosný element konkurencieschopnosti slovenských a českých podnikov na európskom trhu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava, 8. jún 2007. - Bratislava : Katedra medzinárodného obchodu OBF EU, 2007. ISBN 978-80-225-2338-7, s. 41-45.
- BANGHOVÁ, Nora. Význam dodržiavania podnikateľskej etiky s aplikáciou na farmaceutický priemysel. In Merkúr 2006. Medzinárodná vedecká konferencia. Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 61-70.