Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0017207 xpca^"
  1. SIMONKA, Zsolt. Informačné a komunikačné technológie vo vyučovaní. In Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave. Vedecký seminár. Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave : zborník z vedeckého seminára. - Bratislava : Katedra matematiky Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2007, s. 2-3.
    article

    article

  2. BELASOVÁ, Jana - ULBRICHTOVÁ, Andrea. Vyučovanie matematiky využitím informačných a komunikačných technológií. In Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave. Vedecký seminár. Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave : zborník z vedeckého seminára. - Bratislava : Katedra matematiky Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2007, s. 4-5.
    article

    article

  3. HORÁKOVÁ, Galina. Jedna z možností zefektívňovania pedagogického procesu. In Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave. Vedecký seminár. Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave : zborník z vedeckého seminára. - Bratislava : Katedra matematiky Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2007, s. 12-13.
    article

    article

  4. SLANINKA, František. Využitie prostredia MS EXCEL pri tvorbe matematických pomôcok. In Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave. Vedecký seminár. Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave : zborník z vedeckého seminára. - Bratislava : Katedra matematiky Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2007, s. 6-7.
    article

    article

  5. DÁVID, Arnold - PELLER, František. Zostrojenie grafov v Exceli a ich prenos do Wordu. In Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave. Vedecký seminár. Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave : zborník z vedeckého seminára. - Bratislava : Katedra matematiky Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2007, s. 8-9.
    article

    article

  6. DÁVID, Arnold - MOJŽIŠOVÁ, Elena. Počítače vo výučbe matematiky. In Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave. Vedecký seminár. Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave : zborník z vedeckého seminára. - Bratislava : Katedra matematiky Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2007, s. 10-11.
    article

    article

  7. STREŠŇÁKOVÁ, Anna. Využitie integrálneho počtu vo finančnej matematike. In Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave. Vedecký seminár. Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave : zborník z vedeckého seminára. - Bratislava : Katedra matematiky Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2007, s. 14-15.
    article

    article

  8. GOGOLA, Ján. Hornerova schéma a jej realizácia v MS Excel. In Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave. Vedecký seminár. Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave : zborník z vedeckého seminára. - Bratislava : Katedra matematiky Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2007, s. 16-17.
    article

    article

  9. SAKÁLOŠ, Štefan. Využitie výpočtovej techniky pri výučbe a vizualizácii vektorových priestorov. In Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave. Vedecký seminár. Informačné a komunikačné technológie v matematickom vzdelávaní na EU v Bratislave : zborník z vedeckého seminára. - Bratislava : Katedra matematiky Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2007, s. 20-21.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.