Search results
- HANULÁKOVÁ, Eva - HANULÁK, Peter. Produktové inovácie v ponuke komerčných bánk a ich vplyv na predaj. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 3, s. 73-82. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
- HANULÁK, Peter. Deriváty ako nástroj finančného trhu. In EDAMBA 2007 : 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007. - Nové Zámky : SECOS, 2007. ISBN 978-80-225-2380-6, s. 90-95.