Search results

Records found: 31  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0017858 xpca^"
  1. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. Zborník zostavili / editors: Júlia Lipianska, Dana Vokounová. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. 245 s. ISBN 80-225-2015-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. ČIMO, Jozef. Zvyšovanie konkurencieschopnosti firiem v Slovenskej republike. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 158-162.
    article

    article

  3. FRANCOVÁ, Zuzana. Východiská uplatnenia marketingu v agropotravinárskom priemysle. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 176-182.
    article

    article

  4. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Elektronické meranie sledovanosti TV na slovenskom televíznom trhu. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 200-203.
    article

    article

  5. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Meranie spokojnosti zákazníka ako súčasť analýzy v spotrebiteľskom prieskume. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 84-87.
    article

    article

  6. HANULÁKOVÁ, Eva. Nové formy marketingu ako nástroja podpory rozvoja územia. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 133-135.
    article

    article

  7. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Analýzy konkurencie v ére nového marketingu. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 53-57.
    article

    article

  8. RICHTEROVÁ, Kornélia. Prieskum imidžu nákupného centra: hodnotenie úrovne cien. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 80-83.
    article

    article

  9. ŠTENSOVÁ, Antónia. Marketing v politike. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 168-171.
    article

    article

  10. TAJTÁKOVÁ, Mária. Dopady vstupu Slovenska do EÚ na možnosti podpory slovenskej kultúry a budovanie imidžu slovenských kultúrnych produktov na európskych trhoch. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 172-175.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.