Search results

Records found: 14  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0030620 xknid^"
  1. SUROVIČ, Matej. Marketingový mix v podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2012. 59 s.
    book

    book

  2. KOVÁROVÁ, Michaela. Neetická reklama a jej prípady z podnikovej praxe : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2012. 57 s.
    book

    book

  3. KÚDELOVÁ, Andrea. Neštandardné riešenia a postupy v marketingovej komunikácii : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2012. 53 s.
    book

    book

  4. LOBÍKOVÁ, Ivana. Štandardizácia verzus lokálne prispôsobovanie produktu : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2012. 48 s.
    book

    book

  5. ŠTRBOVÁ, Veronika. Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 47 s.
    book

    book

  6. ŠÍMA, Peter. Analýza internetového marketingu vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 66 s.
    book

    book

  7. KOHÚTH, Dávid. Vplyv globálnej hospodárskej krízy na uplatňovanie marketingových nástrojov podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 46 s.
    book

    book

  8. ŠVECOVÁ, Veronika. Rozdiel pri uplatňovaní marketingového mixu medzi kamenným a internetovým obchodom : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 49 s.
    book

    book

  9. GAŠPIERIKOVÁ, Eliška. Marketingové stratégie nadnárodných spoločností : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 46 s.
    book

    book

  10. LINKOVÁ, Szilvia. Nástroje marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Soňa Nemečková. Bratislava, 2011. 44 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.