Search results

Records found: 23  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0030620 xpca^"
  1. MAJTÁN, Štefan - NEMEČKOVÁ, Soňa. Globalizácia - očakávania a realita. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3, s. 355-360. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    article

    article

  2. MAJTÁN, Štefan - NEMEČKOVÁ, Soňa. Globalizácia ako realita v podmienkach Slovenskej republiky. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1336-3301, 2013, roč. 10, č. 1, s. 87-100.
    article

    article

  3. MAJTÁN, Štefan - NEMEČKOVÁ, Soňa. Marketing firiem pôsobiacich v globálnom prostredí. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISSN 0323-262X, 2013, roč. 42, č. 1, s. 65-76. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    article

    article

  4. NEMEČKOVÁ, Soňa. Aplikácia environmentálneho marketingu v podmienkach SR. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7, s. 355-361.
    article

    article

  5. NEMEČKOVÁ, Soňa. Vplyv globálneho prostredia na marketing firiem : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Majtán. Bratislava, 2012. 148 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 0]
    book

    book

  6. MAJTÁN, Štefan - NEMEČKOVÁ, Soňa - ŠTETKA, Peter. Komparácia využívania sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie v SR a vo vybraných krajinách. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 185-189.
    article

    article

  7. MAJTÁN, Štefan - NEMEČKOVÁ, Soňa - ŠTETKA, Peter. Analýza využívania sociálnych médií na Slovensku. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 325-330. VEGA 1/0358/10.
    article

    article

  8. NEMEČKOVÁ, Soňa. Analýza úrovne globalizácie na Slovensku a v Čechách na základe indexu KOF. In Mezinárodní workshop doktorandských prací : [zborník príspevkov] : 25. listopadu 2011. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2011. ISBN 978-80-214-4348-8, s. [1-6].
    article

    article

  9. NEMEČKOVÁ, Soňa. Nové formy v marketingovej komunikácii. In Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2011. ISBN 978-80-554-0400-4, s. 149-153. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    article

    article

  10. NEMEČKOVÁ, Soňa. Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 74-88. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.