Search results

Records found: 12  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0030839 xpca^"
  1. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Využívanie nízkonákladových nástrojov marketingu v malých a stredných podnikoch : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Majtán. Bratislava, 2014. 123 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. MAJTÁN, Štefan - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi. In Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2014. ISSN 1805-0603, 2014, č. 3, s. 14-21. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    article

    article

  3. MAJTÁN, Štefan - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Guerilla marketing ako forma nízkonákladového marketingu. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1336-3301, 2014, roč. 11, č. 3, s. 28-39.
    article

    article

  4. SPIŠIAKOVÁ, Mária - ŠTETKA, Peter. Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum. In Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenický zámok, 4.-5. november 2013. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2013. ISBN 978-80-8105-553-9, s. 217-236. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    article

    article

  5. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Analýza výdavkov na reklamu v automobilovom priemysle a ich vplyv na znalosť značky. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 1548-1559 [CD-ROM].
    article

    article

  6. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Súčasné trendy v online marketingu a najčastejšie online formáty využívané podnikmi v SR. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3, s. 504-509.
    article

    article

  7. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Nízkonákladový marketing nová forma ako zvýšiť dosah a účinnosť marketingových akcií. In Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4, [S. 1-10][CD-ROM].
    article

    article

  8. SÍBERTOVÁ, Linda - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Determinanty postavenia podniku na trhu vzhľadom na konkurenciu. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6, s. [1-7] CD-ROM.
    article

    article

  9. MAJTÁN, Štefan - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Marketingová komunikácia miest a obcí a nástroje komunikačného mixu. In Trendy v podnikání 2013 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 14. - 15. listopadu 2013. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2013. ISBN 978-80-261-0321-9, s. [1-6] CD-ROM. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    article

    article

  10. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Marketingové využitie sociálnych médií a meranie ich efektivity. In Ekonomika, financie a manažment podniku VI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2012. ISBN 978-80-225-3500-7, s. [1-8].
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.