Search results
- VARGOVÁ, Gabriela. Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcií a organizácií : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2013. 38 s.
- VASIĽOVÁ, Simona. Marketingová komunikácia verejnoprávnych a súkromných médií : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2012. 47 s.
- ZVARÍKOVÁ, Zuzana. Etika v reklame : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2012. 58 s.
- BEŇOVÁ, Eva. Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií : bakalárska práca. Školiteľ:Dominika Hovančáková. Bratislava, 2011. 44 s.
- MACKANIČOVÁ, Michala. Marketingová komunikácia verejnoprávnych a súkromných médií na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2011. 49 s.
- KUCHTA, Martin. Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2011. 42 s.
- MICHALCOVÁ, Dominika. Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcií a organizácií : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Hovančáková. Bratislava, 2011. 48 s.