Search results

Records found: 13  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0043650 xpca^"
  1. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Copy count : 12, currently available 6, at library only 3]
    Marketingová komunikácia a digitálne médiá

    book

  2. SZARKOVÁ, Miroslava. Reputačný kapitál a marketingová komunikácia podnikov v personálnej politike podnikov v priemyselnej revolúcii 4.0. Recenzenti: Jozef Králik, Pavol Kita. 1. vydanie. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020. 99 s. [4,45 AH]. VEGA 1/0309/18. ISBN 978-80-7556-063-6.
    book

    book

  3. HRVOĽOVÁ, Božena et al. Ekonomické a sociálne nástroje ako faktor tvorby pracovných miest. Recenzenti: Jozef Králik, Jaroslav Kita, Gabriela Gabrhelová. 1. vyd. Brno : Tribun EU, 2017. 123 s. [5,01 AH]. VEGA 1/0662/15. ISBN 978-80-263-1166-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. LIESKOVSKÁ, Vanda - MEGYESIOVÁ, Silvia. Nákupné centrá a zážitkový marketing. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 1, s. 27-34. VEGA 1/0376/17.
    article

    article

  5. JERGOVÁ, Natália. New trends in marketing communications of enterprises. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 39-42 CD ROM.
    article

    article

  6. VANKOVÁ, Lucia. New trends in interactive marketing communication – event marketing. In MERKÚR 2014. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3993-7, pp. 224-234 [CD-ROM].
    article

    article

  7. GRANČIČOVÁ, Katarína. Možnosti zvyšovania účinnosti marketingovej komunikácie podniku. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2014 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3867-1, s. 107-112 CD-ROM.
    article

    article

  8. JÓRI, Vladimír - MAJTÁN, Štefan. Využitie event marketingu v komunikačnom mixe. In Ekonomika, financie a manažment podniku VIII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3941-8, [S. 1-7] CD-ROM. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    article

    article

  9. LOYDLOVÁ, Miroslava. Marketingová komunikácia a imidž kultúrnych organizácií. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 437-446 CD-ROM. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  10. POLLÁK, František. E-business a jeho aplikácie v podmienkach slovenského trhu. Recenzenti: Radoslav Delina, Peter Dorčák. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2013. 104 s. [3,06 AH]. ISBN 978-80-89568-60-4.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.