Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0044333 xcla^"
  1. ŠKARBA, Tomáš - VIŠŇOVSKÝ, Ján. Deliberative Communication in the Context of Authoritarian Sentimentalism and Disinformation Chaos. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X, 2022, vol. 13, no. 1, pp. 4-16.
    article

    article

  2. RADOŠINSKÁ, Jana - KVETANOVÁ, Zuzana - VIŠŇOVSKÝ, Ján. To Thrive Means to Entertain: The Nature of Today’s Media Industries. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X, 2020, vol. 11, no. 1, pp. 4-21.
    article

    article

  3. VIŠŇOVSKÝ, Ján et al. Television News as an Information Source and Its Perception in Slovakia. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. ISSN 1338-130X, 2019, vol. 10, no. 1, pp. 40-60.
    article

    article

  4. VIŠŇOVSKÝ, Ján. Tri podoby jednej značky. Denník Sme, spravodajský portál www.sme.sk a mobilná aplikácia Sme. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 280-295 online.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.