Search results

Records found: 15  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0044860 xkni^"
  1. PHILLIPS, Diane M. Consumer Behavior & Insights. New York : Oxford University Press, 2021. 517 s. ISBN 978-0-19-085713-4. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. ČVIRIK, Marián. Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 144 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. NOVYSEDLÁK, Martin. Využitie vernostných systémov pri vyvolaní impulzívneho nákupu : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Dorčák. Bratislava, 2020. 133 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. MESÁROŠOVÁ, Katarína. Spokojnosť, dôvera a lojalita v procesoch nákupného rozhodovania : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 148 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. FUNKE, Sven-Oliver. Influencer-Marketing : Strategie, Briefing, Monitoring. 1. Auflage. Bonn : Rheinwerk Verlag, 2019. 301 s. ISBN 978-3-8362-6409-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. MORIN, Christophe - RENVOISÉ, Patrick. The Persuasion Code : How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime. Hoboken : Wiley, 2018. 332 s. ISBN 978-1-119-44070-3. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  7. Consumer Neuroscience. Edited by Moran Cerf and Manuel Garcia-Garcia. Cambridge : The MIT Press, 2017. 348 s. ISBN 978-0-262-03659-7. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. 1. vyd. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. online [361 s.]. ISBN 978-80-8105-839-4.
    electonic book

    electonic book

  9. Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. Recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. CD-ROM [100 s.]. VEGA 1/0224/15. ISBN 978-80-225-4336-1. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  10. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. Part II. Editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková. 1st ed. Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016. online [505 s.]. ISBN 978-80-8105-841-7. ISSN 1339-5726.
    electonic book

    electonic book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.