Search results

Records found: 14  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0045304 xpca^"
  1. JERGOVÁ, Natália. New trends in marketing communications of enterprises. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 39-42 CD ROM.
    article

    article

  2. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Moderné trendy v komunikačnej politike podnikov. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4280-7, s. [1-9] CD-ROM.
    article

    article

  3. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana - SVOBODOVÁ, Lenka. Návrh netradičných foriem komunikácie pre vybranú spoločnosť. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4114-5, s. 245-252 CD-ROM. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    article

    article

  4. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. Redakčné a zostavovateľské práce: Peter Štetka, Róbert Šlosár, Nikola Švejdová ; recenzenti: Alena Tršťanská, Nora Grisáková. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [76 s., 3,53 AH]. I-15-102-00. ISBN 978-80-225-4175-6. I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 1]
    Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ

    electonic book

  5. PAĽKO, Peter. Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem : dizertačná práca. Školiteľ: Helena Labská. Bratislava, 2014. 146 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. CÁRACHOVÁ, Magdaléna. Možnosti a nástroje digitálneho marketingu. In MMK 2014. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2014 : recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník V. : 15. - 19. prosince 2014 Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661423. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISBN 978-80-87952-07-8, s. 733-740 CD-ROM.
    article

    article

  7. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Nízkonákladový marketing nová forma ako zvýšiť dosah a účinnosť marketingových akcií. In Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4, [S. 1-10][CD-ROM].
    article

    article

  8. PAĽKO, Peter. Kľúčové faktory úspešnosti virálnych kampaní. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 495-503, CD-ROM. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  9. STAŠINIAKOVÁ, Marta - PAĽKO, Peter. Uplatnenie virálneho marketingu v malých a stredných podnikoch. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 668-676. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  10. BILOHUŠČINOVÁ, Denisa - SLIVKOVÁ, Adela. New Trends of Marketing Communication. In International collection of scientific work on the occasion of 60th anniversary of university education at Faculty of Business Economy with seat in Košice of University of Economics in Bratislava : medzinárodný zborník vedeckých prác. - Slaný : MELANDRIUM, 2012. ISBN 978-80-86175-80-5, [S. 1-14]. VEGA 1/0906/11. 1/0906/11, VEGA, Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.