Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0045788 xpca^"
  1. COSKUN, Lucia et al. Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016. ISBN 978-80-8105-841-7. ISSN 1339-5726, pp. 328-338 online.
    article

    article

  2. ŠKVRNDA, František. Bezpečnosť Slovenska - vybrané aspekty a súvislosti. In Pohľady na slovenskú politiku po roku 1989. - Bratislava : VEDA - vydavateľstvo SAV, 2016. ISBN 978-80-224-1516-3, s. 163-193 [2,5 AH].
    article

    article

  3. ŠKVRNDA, František. Kubánska revolúcia vo svetle kritických teórií medzinárodných vzťahov : historicko-sociologický kontext. In ČÁKY, Milan. Kubánska revolúcia : od historických súvislostí k výzvam súčasnosti. - Bratislava : VEDA, 2015. ISBN 978-80-224-1458-6, s. 24-63 [2 AH]. VEGA 2/0072/15.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.