Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0046628 xpca^"
  1. DAŇO, Ferdinand - ŠUPÁK, Juraj - DRÁBIK, Peter. Impact of Enterprise Size on Selected Factors Motivating to Establish a Sponsorship Relationship. In International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018. ISBN 978-602-72911-5-7, pp. 121-133 CD-ROM.
    article

    article

  2. ŠUPÁK, Juraj. Sponzoring ako súčasť marketingu športu : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 166 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. ŠUPÁK, Juraj. Reverzná logistika ako významný trend v oblasti distribúcie. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4307-1, s. 20-31. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    article

    article

  4. ŠTETKA, Peter et al. Výskum kognitívno-behaviorálnych determinantov responzívnych modelov správania spotrebiteľov na digitálnych trhoch EÚ : záverečná správa o výsledkoch riešenia projektu mladých učiteľov, vedeckých pracovníkov a doktorandov v dennej forme štúdia č. I-16-101-00 : za rok 2016. Oponenti: Nora Grisáková, Peter Štarchoň. 1. vydanie. Bratislava, 2016. [30 s.]. I-16-101-00. I-16-101-00, IGP, Výskum kognitívno-behaviorálnych determinantov responzívnych modelov správania spotrebiteľov na digitálnych trhoch EÚ.
    book

    book

  5. ŠUPÁK, Juraj. The Effectiveness of Sponsorship of Sports Club. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4200-5, s. 839-846 CD-ROM.
    article

    article

  6. ŠUPÁK, Juraj. New trends and prospects of the communication mix in sports marketing. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 277-284.
    article

    article

  7. LIPIANSKA, Júlia - ŠUPÁK, Juraj. Orientačné výsledky prieskumu spotrebiteľského povedomia. In Gramotnosť spotrebiteľov a spotrebiteľská politika : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4164-0, s. 78-91 CD-ROM. Vega 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    article

    article

  8. ŠUPÁK, Juraj. Význam televízneho vysielania za účelom maximalizácie ekonomického prínosu zo športovej udalosti. In Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků. VIII. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 5. listopadu 2015. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2015. ISBN 978-80-7510-177-8, s. 89-96 CD-ROM.
    article

    article

  9. ŠUPÁK, Juraj. Ambush marketing during the 2014 Football World Cup in Brazil. In MERKÚR 2014. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3993-7, pp. 202-210 [CD-ROM].
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.