Search results
- CALMIC, Cristian. Sociálne kategórie, vzťahy a nástroje v marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2020. 57 s.
- KARAFFA, Peter. Marketingový mix vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2020. 81 s.
- BUŽIKOVÁ, Soňa. Vzdelávanie zamestnancov vo vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2018. 64 s.
- DOBROVODSKÁ, Viktória. Sortimentná politika vo vybranej maloobchodnej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2018. 71 s.
- PUKITOVÁ, Simona. Komparácia privátnych značiek vo vybraných maloobchodných spoločnostiach : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2018. 73 s.
- LUŽBEŤÁK, Šimon. Motivácia a hodnotenie zamestnancov vo vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2018. 82 s.
- RÁCHELOVÁ, Nikola. Nákupná turistika spotrebiteľov a jej dôsledky pre maloobchod : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2017. 99 s.
- BILČÍKOVÁ, Monika. Vplyv spoločenskej zodpovednosti maloobchodnej spoločnosti na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2017. 69 s.
- LENÁROVÁ, Katarína. Imidž nákupného centra : diplomová práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2017. 62 s.
- LEGINUSOVÁ, Eva. Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2017. 55 s.