Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0049728 xpca^"
  1. IZAKOVIČOVÁ, Michaela. Využitie metód analýzy ordinálnych dát v analýzach systémov celoživotného vzdelávania : dizertačná práca. Školiteľ: Milan Terek. Bratislava, 2015. 112 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. IZAKOVIČOVÁ, Michaela. Skill mismatch and job satisfaction. In EDAMBA 2014. International scientific conference. EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4005-6, pp. 230-236 [CD-ROM]. FP7-SSH-2011-2.
    article

    article

  3. IZAKOVIČOVÁ, Michaela. Utilization of principal component analysis in risk assesment. In MEKON 2014. International conference. MEKON 2014 : the CD of participants` reviewed papers from 16th International conference, february 5-6, 2014, Ostrava. - Ostrava : VŠB-TUO, Faculty of Economics, 2014. ISBN 978-80-248-3316-3, s. 622-629 CD-ROM.
    article

    article

  4. IZAKOVIČOVÁ, Michaela. Využitie analýzy hlavných komponentov v analýze rizík pri investovaní do portfólia cenných papierov. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2013. ISSN 1336-3514, 2013, roč. 11, č. 2, s. 96-106.
    article

    article

  5. IZAKOVIČOVÁ, Michaela. Využitie analýzy hlavných komponentov v analýze rizík pri investovaní do portfólia cenných papierov. In Mladá veda AIESA 2012 – Participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník [príspevkov] : VIII. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov konaná pod záštitou dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Michala Fendeka, PhD. : Bratislava 9. novembra 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3546-5, s. [1-6].
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.