Search results

Records found: 26  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0051917 xpca^"
  1. BUKOVOVÁ, Sylvia. Aktuálne trendy v environmentálnom a sociálnom podnikaní v SR : praktikum. Recenzenti: Katarína Grančičová, Dana Hrušovská, Adam Bartoš. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. [211 s.] [9 AH]. SAMRS/2017/EK/1/3, SSEDAS, DCI-NSAED/2014/352-248. ISBN 978-80-225-4592-1.
    book

    book

  2. BARTOŠ, Adam - GRISÁKOVÁ, Nora. Využívanie vybranej marketingovej činnosti v súbore výrobných družstiev. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 2, s. 53-64 online. VEGA 1/0368/18.
    article

    article

  3. BARTOŠ, Adam - JANČOVIČOVÁ, Monika. Comparison of Approach Towards Selected Features of Marketing Innovation in a Business Organization and in a Cooperative. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA @ EUBA 2018. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA @ EUBA 2018 : Capacity and Resources for Sustainable Development: The Role of Economics, Business, Management and Related Disciplines. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2018. ISBN 978-80-225-4571-6, pp. 24-32 online. VEGA 1/0857/16. 1/0857/16, VEGA, Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí.
    article

    article

  4. BARTOŠ, Adam - JANČOVIČOVÁ, Monika. Stimuly pre výskum a vývoj v Slovenskej republiky. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 99-106 online. VEGA 1/0857/16. 1/0857/16, VEGA, Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí.
    article

    article

  5. BARTOŠ, Adam. Economic Features of V4 Countries Environment and Impact on the Business. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. - Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. ISBN 978-1-138-05885-9, pp. 33-36. VEGA 1/0709/15, VEGA 1/0128/15. 1/0709/15, VEGA, Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania novozaložených i etablovaných aktívnych malých a stredných podnikov v SR.
    article

    article

  6. BARTOŠ, Adam. Vývoj vybraných ukazovateľov a stavu bytového družstevníctva v SR. In Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4462-7, s. 20-26 CD-ROM. VEGA 1/0709/2015.
    article

    article

  7. BARTOŠ, Adam. Aplikácia konkrétnych nástrojov online marketingu vo výrobných družstvách v SR. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2017. ISSN 1338-5127, 2017, roč. 9, č. 2, s. 165-172 online. VEGA 1/0709/15. 1/0709/15, VEGA, Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania novozaložených i etablovaných aktívnych malých a stredných podnikov v SR.
    article

    article

  8. BARTOŠ, Adam - JANČOVIČOVÁ, Monika. Využitie konkrétnych prvkov online marketingu v malých a stredných podnikoch. In MMK 2017. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2017 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník 8. : 18. - 20. prosince 2017, Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661638. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISBN 978-80-87952-22-1, pp. 215-224 online. VEGA 1/0709/15. 1/0709/15, VEGA, Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania novozaložených i etablovaných aktívnych malých a stredných podnikov v SR.
    article

    article

  9. BARTOŠ, Adam. Využívanie vybraných marketingových nástrojov vo výrobných družstvách v SR. In Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4435-1, s. 18-23 CD-ROM. VEGA 1/0709/15. 1/0709/15, VEGA, Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania novozaložených i etablovaných aktívnych malých a stredných podnikov v SR.
    article

    article

  10. BARTOŠ, Adam. Comparison of chosen tools and marketing activities of NGOs and SMEs. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4422-1, s. 89-94 CD-ROM. VEGA 1/0709/15, VEGA 1/0128/15. 1/0128/15, VEGA, Faktory zvyšovania výkonnosti poľnohospodárskych podnikov vo väzbe na rozvoj vidieka a zabezpečenie primeranej potravinovej sebestačnosti.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.