Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0052601 xpca^"
  1. TOMAN, Marian. Marketingová analýza rozhodovania v oblasti maloobchodu. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 121-136. VEGA 1/0282/15.
    article

    article

  2. TOMAN, Marian - KITA, Pavol - PRÍLEPOK, Ján. GIS as a Decision-making Tool for Small Businesses in the Retailing. - Registrovaný: Web of Science. In INPROFORUM 2015. International scientific conference. INPROFORUM 2015 : proceedings of the 9th international scientific conference Inproforum : České Budějovice, November 5-6, 2015. - České Budějovice : Faculty of Economics, University of South Bohemia in České Budějovice, 2015. ISBN 978-80-7394-536-7, pp. 193-198. VEGA 1/0282/15.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF367.7 KBverejne dostupné
    article

    article

  3. TOMAN, Marian. Moderné nástroje rozhodovania malých podnikov v maloobchode. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 299-310 CD-ROM. VEGA 1/0282/15.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF737.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  4. KITA, Jaroslav et al. Marketing : praktikum. Recenzentky: Eva Hanuláková, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 142 s. [6,46 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4128-2. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 3]
    book

    book

  5. TOMAN, Marian. Management of the retail processes by the tools of marketing. In EDAMBA 2014. International scientific conference. EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4005-6, pp. 581-589 [CD-ROM].
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF126.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  6. TOMAN, Marian. The Aspects of use of Geographic Information System GIS as an innovative form of marketing. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 440-448 [CD-ROM].
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF748.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    article

    article

  7. TOMAN, Marian. Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 : Bratislava, september 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 129-138. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.