Search results
- COSKUN, Lucia. Dotazníková analýza vybraných vzťahov marketingových komunikácií vo vinárskych podnikoch. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2016. ISSN 1338-5127, 2016, roč. 8, č. 1, s. 5-12.
- CHAJDIAK, Jozef - COSKUN, Lucia. Konkurencieschopnosť slovenských firiem vinárskeho priemyslu. In Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2015. ISSN 1336-7420, 2015, roč. 11, č. 3, s. 40-44.
- COSKUN, Lucia. Analýza a prognózovanie vývoja vinárskych podnikov. In Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2014. ISSN 1336-7420, 2014, roč. 10, č. 3, s. 18-22.
- COSKUN, Lucia. Vplyv online predaja na konštrukciu komunikačného mixu. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127, 2013, roč. 5, č. 2, s. 154-159.
- COSKUN, Lucia - HERZKA, Pavel - TOMLAIN, Juraj. Marketingové komunikačné stratégie vo vinárskych podnikoch. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2012. ISSN 1338-5127, 2012, roč. 4, č. 1, s. 34-43.