Search results
- KRAUSZ, Táňa. Prečo (ne) nakupujeme slovenské. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008, 2016, roč. 21, č. 6, s. 12-13.
- KRAUSZ, Táňa. Otvoria sa nám nové trhy. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008, 2016, roč. 21, č. 1, s. 22-23.
- KRAUSZ, Táňa. Zožerú nás veľké ryby? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008, 2016, roč. 21, č. 3, s. 6-7.
- Lokálne značky sú naša výhoda. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008, 2016, roč. 21, č. 5, s. 10-11.