Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0075558 xknid^"
  1. CSERIOVÁ, Bianka. Eye-tracking ako nástroj poznania spotrebiteľského správania : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2023. 55 s.
    book

    book

  2. KOHÁROVÁ, Natália. Nákupné správanie generácie Z : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2023. 54 s.
    book

    book

  3. STANIMIROVIČOVÁ, Ana. Využitie neuromarketingu pri tvorbe značky : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2022. 51 s.
    book

    book

  4. JANOVSKÁ, Simona. Vplyv emócii na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2022. 45 s.
    book

    book

  5. KUKUČKOVÁ, Zuzana. Možnosti využitia neuromarketingu na pozdvihnutie podnikateľských aktivít : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2022. 55 s.
    book

    book

  6. VOJTECH, Matej. Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2022. 44 s.
    book

    book

  7. PAJTÁŠOVÁ, Patrícia. Marketingová komunikácia značky Pravda : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2022. 52 s.
    book

    book

  8. HULA, Róbert. Stratégia vzdelávania poradcov : diplomová práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2020. 69 s.
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.