Search results
- CSERIOVÁ, Bianka. Eye-tracking ako nástroj poznania spotrebiteľského správania : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2023. 55 s.
- KOHÁROVÁ, Natália. Nákupné správanie generácie Z : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2023. 54 s.
- STANIMIROVIČOVÁ, Ana. Využitie neuromarketingu pri tvorbe značky : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2022. 51 s.
- JANOVSKÁ, Simona. Vplyv emócii na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2022. 45 s.
- KUKUČKOVÁ, Zuzana. Možnosti využitia neuromarketingu na pozdvihnutie podnikateľských aktivít : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2022. 55 s.
- VOJTECH, Matej. Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2022. 44 s.
- PAJTÁŠOVÁ, Patrícia. Marketingová komunikácia značky Pravda : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Hula. Bratislava, 2022. 52 s.
- HULA, Róbert. Stratégia vzdelávania poradcov : diplomová práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2020. 69 s.