Search results
- KAŠŤÁKOVÁ, Elena - FERIANC, Oliver. Financovanie MSP v oblasti cirkulárnej ekonomiky na Slovensku. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 56-66. VEGA 1/0398/22.
- ORESKÝ, Milan. Artificial Intelligence and Circular Economy. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 92-102.
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 84-91. VEGA 1/0398/22.
- PISTER, Marco - SLÁVIK, Štefan. New Models for Software Licence Vendors. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 3, s. 63-71.
- Circular Economy in the Context of Social Requirements and Market Constraints I. : Proceedings of Scientific Papers : VEGA 1/0462/23. Daniela Rybárová et al., Editorial and Compilation Work: Dana Hrušovská ; scietific Rewiewers: Nikola Švejdová, Zuzana Joniaková. 1st Edition. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2023. CD-ROM 133 s. [9,8 AH]. VEGA 1/0462/23. ISBN 978-80-7556-139-8. [Copy count : 4, currently available 2, at library only 2]
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČERVENKA, Peter. E-commerce. Recenzovali: Andrej Miklošík, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 153 s. [9,70 AH]. ISBN 978-80-225-5067-3. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
- MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana - SLÁVIK, Štefan - MIŠÚN, Juraj. Scaleups - Innovative Growth Businesses. In KNOWCON 2023: Knowledge on Economics and Management. Conference. KNOWCON 2023: Knowledge on Economics and Management : Conference Proceedings. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2023. ISBN 978-80-244-6390-2, pp. 103-109. VEGA 1/0006/22.
- KITA, Pavol et al. Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2023, vol. 27, no. 1, pp. 133-147. VEGA 1/0012/22.
- BAURIEDEL, Stephan. Identifying Features of "Real" Digitalisation. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 103-113.
- ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.