Search results
- HRICIGA, Andrej. Kvantitatívna charakteristika zákazníkov e-commerce webu. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2009. ISSN 1336-3514, 2009, roč. 7, č. 1, s. 152-165. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
- MRÁZIKOVÁ, Martina. Rešpektovanie záujmov spotrebiteľa na európskej úrovni. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 306-311. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
- MRÁZIKOVÁ, Martina. Spotrebiteľské využívanie internetu. In Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2, s. 70-73. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
- MRÁZIKOVÁ, Martina. Ochrana spotrebiteľa - záruka dobre fungujúceho trhu. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 292-295. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.