Search results

Records found: 47  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0091251 xpca^"
  1. MIKLOŠÍK, Andrej. Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh. In Krizové situace v česko-slovenském kontextu po roce 1989 : [konferencia Středoevropského centra misijních studií v spolupráci s Fakultou misijnej práce a tropického zdravotníctva VŠZSP sv. Alžbety, Bratislava, 14. 4. 2011]. - Praha : Středoevropské centrum misijních studií, 2011. ISBN 978-80-903986-4-1, s. 93-103. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
    article

    article

  2. Inovácie marketingových a obchodných činností (3). Mária Dzurová a kol. ; zostavili: Andrej Miklošík, Andrej Hriciga. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. CD-ROM. VEGA 1/0557/08. ISBN 978-80-225-2990-7. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    book

    book

  3. DZUROVÁ, Mária. Prínos inovácií pre logistiku. In Diagnostika podniku, controlling a logistika : V. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prednášok a príspevkov : Žilina 21.-22. apríl 2010. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2010. ISBN 978-80-554-0175-1, s. 103-108. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
    article

    article

  4. ZAUJECOVÁ, Dáša. Nové logistické služby zákazníkom v distribučnom reťazci. In Diagnostika podniku, controlling a logistika : V. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prednášok a príspevkov : Žilina 21.-22. apríl 2010. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2010. ISBN 978-80-554-0175-1, s. 406-412. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
    article

    article

  5. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana - LOYDLOVÁ, Miroslava. Deti ako cieľová skupina marketingovej komunikácie. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 139-145. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
    article

    article

  6. DZUROVÁ, Mária - KORČOKOVÁ, Marína. Nebezpečné výrobky a ochrana spotrebiteľa. In Produktová politika a jej sociálno-ekonomické aspekty : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3085-9, s. 21-36. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
    article

    article

  7. ZAUJECOVÁ, Dáša - KONŠTIAKOVÁ, Veronika. Nové logistické služby zákazníkom v distribučnom reťazci. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 677-681. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
    article

    article

  8. DZUROVÁ, Mária. Prínosy inovácií pre logistiku. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 140-144. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
    article

    article

  9. FRANCOVÁ, Zuzana - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Faktory vzťahov so zákazníkmi v obchode. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 173-178. VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
    article

    article

  10. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana - MIKLOŠÍK, Andrej. Možnosti budovania vzťahov so zákazníkmi v malej firme. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 60-67. VEGA 1/0652/10, VEGA 1/0557/08. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.