Search results

Records found: 1389  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0000183 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    Mystery shopping

    book

  2. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
    book

    book

  3. VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína. Segmentácia trhu. Recenzenti: František Olšavský, Lucia Vilčeková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 99 s. [4,88 AH]. ISBN 978-80-225-5048-2.
    book

    book

  4. "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. Redakčné a zostavovateľské práce: Janka Kopčáková, Katarína Petrovčiková, Jozef Zuzik ; recenzenti: Zuzana Hrabovská, Iryna Reshetnikova. 1. vydanie. Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. 109 s. [5,45 AH]. ISBN 978-80-225-5099-4.
    electonic book

    electonic book

  5. ORESKÝ, Milan. Biznis marketing. Recenzenti: Anna Vaňová, Pavol Konštiak. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2023. [267 s., 17,12 AH]. ISBN 978-80-8090-682-5.
    Biznis marketing

    book

  6. Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023. Editors: Magdaléna Freňáková, Lenka Kuhnová ; reviewers: Adriana Csikósová, Monika Ostrowska. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. CD-ROM 295 s. [22,04 AH]. ISBN 978-80-225-5088-8. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  7. Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka ; reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 122 s. [9,11 AH]. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-5096-3. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems

    book

  8. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - MIR, Obaidullah. Innovation Marketing and Strategic Marketing. Reviewers: Monika Hudáková, Lukáš Čechura, Andreas Kohla. 1st Edition. Lüdenscheid : RAM-Verlag, 2023. 133 s. [6,6 AH]. ISBN 978-3-96595-034-4.
    book

    book

  9. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 2. rozšírené, modifikované vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2023. 338 s. [20,72 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5114-4. [Copy count : 12, currently available 6, at library only 3]
    Marketingová komunikácia a digitálne médiá

    book

  10. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja. Recenzenti: Judita Táncošová, Saleh Mothana Obadi. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 363 s. [26,214 AH]. KEGA 003EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5119-9. [Copy count : 12, currently available 5, at library only 3]
    Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.