Search results

Records found: 45  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth h0000187 xkni^"
  1. ŠEVČÍK, Jakub. E-procurement - vybrané faktory determinujúce využitie elektronických aukcií : dizertačná práca. Školiteľ: Anita Romanová. Bratislava, 2022. 125 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2021. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2020. 63 s. ISBN 978-80-89105-80-9. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    book

    book

  3. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2020. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2019. 63 s. ISBN 978-80-89105-77-9. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    book

    book

  4. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2017. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2016. [61 s.]. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    book

    book

  5. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2016. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2015. 69 s. ISBN 978-80-89105-62-5. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    book

    book

  6. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2015. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2014. 66 s. ISBN 978-80-89105-59-5. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  7. RAJEKOVÁ, Jana. Maloobchod a voľný čas : dizertačná práca. Školiteľ: Jana Štofilová. Bratislava, 2011. 129 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. BALUŠKA, Marek. Marketing veľtrhových centier v európskom priestore : dizertačná práca. Škol. Helena Labská. Bratislava, 2009. 225 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2008. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2007. 127 s. ISBN 978-80-89105-32-8. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    book

    book

  10. FISHMAN, Charles. The Wal-Mart effect : how the world's most powerful company really works - and how it's transforming the American economy. London : Penguin Books, 2006. 320 s. ISBN 978-0-14-303878-8. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.